En havererad iPhone kamera

Min kamera i iPhonen havererade lagom till midsommarens resan. Jag hann ta kort på hotellrummet och under natten på ett konstig sätt havererade kameran.

Allt blev suddigt. Ingen skärpa alls. Det gick inte att zooma.

O jag som tycker att iPhone 7 har en super kamera.

På resan blev det inte många kort tagna då jag inte orkade bära runt på systemkameran. Snyfft.

I lördags när vi kom hem tog jag tag i det där jobbiga, att säkerhetskopiera telefonen. Det har jag inte gjort sedan jag strulade med abonnemangen i januari. Samtidigt gjorde jag en uppdatering av det nya programmet IOS 10.2.3. Jag tänkte att söndagen fick tillbringas i en Apple affär, lämna in telefonen. Bäst att ha kopierat och fixat allt då.

Och av någon märklig anledning fungerade kameran efter det, klockrent, precis som den ska.

Gissa om jag är glad…..

Kommentera

