Årets första dopp

I går var det varmt. Du milde. Jag skulle på eftermiddagen ta mig med buss till grannstaden för möte. Shitt alltså! Jag ogillar den extrema värmen. Löste det hela med en medhavd vattenflaska.

I går blev det oxå premiärdoppet i poolen för halva familjen. Lillebror och maken hoppade i men de flög upp igen. Vi som är vana vid 28-30 grader och i går höll poolen ”bara” 24 grader. Efter ett tag kunde de njuta.

Själv väntar jag tills några grader mer och så kanske mitt på dagen så man kan svalka sig. Helgen skall bli jätte fin och varm så risken är ju stor att det blir ett thepåsedopp då.

I helgen har vi oxå en födelsedagsgris att fira och han lääääängtar kan jag låva.

Önskar dig en fin helg.

Kommentera

