Vårväder…

På Aftonbladet går det att läsa att vi inte haft så här kalla nätter i maj månad på 70 år.

Vädret känns verkligen super tråkigt och lika grått som det är ute är mitt inre. Hoppas på lite sol och lagom värme så man kanske piggnar till lite.

I tisdags var jag på plantskolan och shoppade mina sommarblommor men det finns inget intresse i att gå ut och få dem i jorden.

Jag har oxå fått hem ny färg till mina nya pallkragar men inte där heller finns något intresse.

Hoppas på en vändning nu. Samma artikel på Aftonbladet lovar att det kommer värme till helgen men iPhones väderapp säger regn.

Hur är det hos dig?

Kommentera

