Valborgledigheten

Den här Valborgen tillbringade vi i husvagnen, närmare bestämt i Danmark och Legoland.


I lördags var det kallt och ännu mera kallt. Det var vinterkläder som gällde. I söndags var det lite mera sol och värme men fortfarande kallt och lite mera blåsigt.

Det har blivet mycket onyttigt dessa dagar och jag har gått och frusit hela tiden när vi varit ute. Nu har jag ont i mina muskler och i mina händer. Jag hoppas det är för att jag gått och spänt mig en massa och inte för det onyttiga jag har ätit.

Roligt och mysigt har vi haft det och det väger ju upp en del.

Kommentera

