Sova sova sova….

Från i tisdags kommer jag knappt i håg något. Jag var såååå trött. Jag nästan somnade på jobb. Tog 30 minuter på kudden när jag kom hem innan mat och annat. När sen lillebror lagt sig för kvällen gjorde även jag vid mig och strax efter sov även jag. Jag sov så gott och så hårt att jag aldrig vaknade till under natten, vilket jag oftast gör. 

O sååå jobbigt att vara sååå trött.

I går på min lediga dag var jag betydligt piggare och fick gjort en massa, både hemmavid och ute på stan.

Det känns så himla skönt när man mår bättre och orkar vara aktiv.

I dag är det jobb och huvudvärk med trötthet. Inte mysigt alls.

Nu ser jag fram emot helgen, fler lediga dagar där jag kan styra det mesta till hur jag orkar. Ljuvligt!

Kommentera

