Att bli glad är dumt

Alltså! Man skall aldrig andas, här på bloggen eller i verkliga livet, att man mår bättre eller har gått ner lite i vikt eller annat.

Gör man det så nog katten att man straffas. Inte skall det väl gå åt rätt håll inte.

Aja! I morgon är det fredag och sen en ledig helg. Denna helgen är det jag och barnen, mannen jobbar med busskörning, kör i kväll och kommer hem på söndag.

Helger när han inte är hemma är lite lata helger, vi gör ingenting eller bara det vi har lust till. 

Vad skall du göra i helgen?

Oavsett så vill jag önska dig en mysig helg.

One thought on “Att bli glad är dumt

  1. Ha ha jag väljer att skratta för EXAKT så känner jag, så fort man är glad å ser en ljusning näe då ska det bli något… Men men. Solen lyser och det är snart helg så jag ska rida på en BRA känsla och önskar dig det samma ❤ Massa kramar!

Kommentera

