Kuckleku medicin 

Mandelman…..vilken kunskap. Tittar du?

Jag sitter klistrad och helt fascinera vid tvn på torsdagskvällarna. Bara ett avsnitt kvar.

Det livet skulle jag vilja leva eller nej jag skulle vilja ha den kunskapen som de besitter och så blanda det lite modernare.

Jag skulle inte vilja slakta, klarar inte blod. Vill inte assistera vid djurfödslar. Och så är jag ju en aningen bekväm av mig. Dessutom har jag lång startsträcka så i knoppen skulle jag nog vara mer arbetsam än i jorden.

Men så ljuvligt. Vad tycker du?

One thought on “Kuckleku medicin 

  1. Japp här följer vi Mandelmans, både jag och Bogge gillar dem 🙂 Och så skönt att höra att fler mammor inte är så kompatibla med wiiu ;-D KRAM

Kommentera

