Arg så att jag skakar…

Gissa vad?

Tror ni jag fick mitt telefonnummer i går som lovat?

NIX

I dag fick jag ringa igen. Ingen kontakt från nya operatören under veckan att det inte har fungerat. De har inte heller tagit kontakt med gamla operatören.

O i mitten sitter jag och kan inget göra eller påverka.

I dag ringde, efter påtryckning från mig, nya själv upp gamla operatören för att få veta vart problemet ligger.

O jag STRED för att få igång mitt nummer NU men det går banne mig inte.

Jag måste vänta ytterligare 4 arbetsdagar.

De tar hellre en kompensation istället för att lösa det. Jag yrkade på 1 års fritt abonemang och det fick jag klar inte men jag är så förbaskad, så jag tror inte ens att det hade hjälpt.

Nu har jag fått ett mail med bekräftelse om att jag får mitt nummer nästa vecka och i bekräftelsen även min kompensation. Jag hoppas att detta nu fungerar men tror att operatören får passa sig här för att vara i god jord med mig.

Kommentera

