Stegräknare till IPhon 

Jag letar efter en stegräknare till telefonen, iPhone, men hittar ingen som visar det jag vill.

Jag vill ha dagens totala steg….hittar jag 

Jag vill se en specifik rundas antal steg. Om jag till exempelvis går två rundor på en dag, vill jag kunna dela med mig tre värden. Runda 1 , runda 2 och det totala.

Många kör med Runkeeper men den förstår jag mig inte alls på.

Har du någon som är bra? Vad kan den visa eller vad kan du dela med dig utav på tex face book?

Kommentera

