Min nya telefon…

…fortsätter att ge mig huvudbry.

Alltså! Först i fredags fick min chef tummen ur att ringa 3 för att fixa med mitt nya jobbetelefonnummer. Och då gick det fort. Inom loppet av en två timmar så försvann mitt gamla jobbenummer och in kom mitt nya nummer.

Det gamla jobbenumret, som nu försvann, skall jag ha helt privat och har haft det så för en fyra år sedan. Jag vill alltså ta tillbaka det.

Jaha! Så iväg till min nya operatör, kompatibelt med makens och storebrors mobiltelefoner, vilket 3 inte är, för att ordna ett nytt abonnemang. 

Lätt som en plätt MEEEEEEN jag har inte MITT nummer förrän om 5 arbetsdagar.

Dessutom verkar det som att ALLT det jag satt och gjorde häromdagen med sonens telefon är ogjort. Tillbaks som det vart innan.

Grrrrrrrr……

Kommentera

