Julklappar

I går var stora inslagningsdagen. Tack gode Gud för att jag kommit på den. Att ha en dag, när jag är själv, till att slå in alla paketen. För satt jag alltid lillejulaftons kväll och slog in allt.

Alltså fick jag det gjort i går. Detta året är det inte många klappar. Tyvärr var prislappen för kalaset lite högre än min önskan. Konstaterar igen, att jag och maken inte har samma synsätt.

Några få klappar till, till mormor och maken, sen är det klart. Tycker det blir svårare från år till år att köpa. Vi har ju allt och behöver vi något under året så köper vi ju det.

Men snart klar

Kommentera

