Sängliv mandelmusslor och advent

Japp! Jag har haft ett sängliv några dagar. Har legat och varit helt knäpp, kan inte förstå att saker kan bli såå fel men skall inte tynga er med det.

Innan jag blev liggandes i sängen bakade jag en massa mandelmusslor och här hittar du receptet.


Detta året bakade jag full satts och det blev många av det. Förra året tyckte min mor att hon fick för få och fick köpa resterande så detta året fick hon mååååånga. Själv har jag bara behållt ett par då jag tycker att det räcker med några stycken till var.

Det kommer ju så mycket annat gott oxå och jag vill inte rulla fram efter Jul.

I helgen fick vi upp Julgardiner och adventsstjärnor. Lite kämpigt då några av våra lampor bestämde sig för att inte lysa. Några nya glödlampor fick inhandlas och nu lyser det så fint.

Mysigt.

Runt Lucia tar vi resten med julgran och pynt.

Kommentera

