Dom små liven…

…och shopping.

Lillebror är en vaken kille, mer vaken än hans pappa och hans storebror. Ser saker på direkten.

I går när vi kom hem efter skolan tog han bara ett steg in över tröskeln innan han frågade 

– vems skor är det?

Efter veckans samtal stannade jag kvar i stan, tog en promenad utanför alla skyltfönsterna. Hittade mig ett par nya Boots.

Lite osäker på storleken och med tre veckors öppet köp får de vara mina inneskor ett par dagar.

Mannen har inte sett dem än men så hade jag dem aldrig på mig där på kvällen.

Men så ljuvligt med de små barnen, de lägger märke till små saker. 

Kommentera

