Kuddar

Mina kuddar i sängen är gamla, närmare bestämt 8år, det har varit dax länge att köpa nya men jag har dragit mig för det.

I helgen blev det av.

Körde till Hemtex där mina kuddar finns. Filip låg och mellan fick följa med hem.

Just nu hade de erbjudande på kuddar och täcken. Handla för 1000kr och få 400kr i rabatt.

Mina kuddar blev inte över 1000kr och trotts att jag försökte förhandla med att köpa en massa sagelskydd till kuddarna och därmed komma upp i 1000kr så gick det inte så bra.

Men trotts förlusten i förhandlingen gick jag därifrån med två kuddar och två sagelskydd och fick använt min 20% rabatt kupong på dyraste kudden.

Skall bli ljuvligt med nya ”höga” kuddar i sängen.

Kommentera

