Vaccination

I går blev lillebror vaccinerad eller fick sin vaccination påfylld mot mässling, påssjukan och röda hund. Detta gjordes på skolan.

Jag valde att följa med honom och så gjorde även blå kanin favorit gosedjuret. Några barn hade sina föräldrar med andra fixade det utan föräldrar.

Lillebrors ena bästis var där utan förälder, de hade glömt, de hade oxå missar ett gosedjur. Jag förbarmade mig över honom oxå. Vet inte om han blev tryggare av det men jag inbillar mig att det var mer positivt. 

Iaf så blev båda sprutade, lillebror och bästis. De gick tillbaka till klassrummet och jag cyklade till jobb.

Ännu har vi inte fått några reaktioner men de kunde komma först efter en vecka oxå.

Vi får helt enkelt vänta och se.

Kommentera

