Fredag i dag

Ljuvligt, två lediga dagar framför mig.

På min agenda finns inte så mycket inskrivet. En viss röjning av huset men så är det ju var helg, var dag med för den delen. Vi skall på tivoli, ett litet här i byn. Storebror och maken skall på paintball med några ur storebrors skolklass.

I kväll hoppas jag det kan bli grillat. När jag planerade veckomatsedeln var fredagen den enda dagen utan regn men sen ändrades väderprognosen och alla dagar skulle bli regn. Just nu är det dock strålande solsken och prognosen är ändrad igen. 

Jag håller tummar och tår för grillat och en mysig stund i uterummet.

Vad skall du göra i helgen?

Kommentera

