Amen…va faaaan!

I fredags satt vi i skenet till våra nyköpta batteriljus ute i trädgården och njöt. Så länge som jag tänkt att vi skulle köpa just batteriljus och ha här hemma men liksom aldrig kommit till skott. Jag har ju beslutsångest delux.

De fina ljusen är hutlöst dyra och de billiga är super fula. Så därför har jag velat i mitt beslut.

I förra veckan sålde citygross batteriljus till billigt pris, kupong ovanpå det, fula men billiga och jag bestämde mig för flera förpackningar.


I går när jag kom hem fick jag se något i ögonvrån, ute i uterummet.

Mina ljus flöt….

Jag flyttade ut dem för att inte förstöra mera i uterummet…


Det blir visst varmt där ute ;-(

Brickan som de står på skulle hängas upp så ljusen kom upp lite från bordet där ute men nu får allt slängas.

Så onödigt.

Så retfullt.

Så irriterande.

Så så så….

Faaaaaaan!

4 thoughts on “Amen…va faaaan!

Kommentera

