Arbetsledare…

…och poolhäng.

Den gångna veckan var en brandkårsvecka och det betyder storstädning i vår familj men eftersom maken inte är hemma valde jag bort min del och såg till att barnen fick gjorda sin del istället.


Nu är lillebror så stor så att han skall introduceras i att kunna själv. För att det hela skulle vara lite roligare och lättare införskaffades ytterligare en spann. Klart det skulle vara lillkillens favoritfärg på spannen.

Jag styrde upp och pushade på för att jag ville ut i solen så fort som möjligt.

Utomhus blev min söndag, jag älskar mina utomhusledigadagariträdgårdenochpoolen.

Med andra ord en helt perfekt dag som sista semesterdag.

One thought on “Arbetsledare…

Kommentera

