Bästa mamman ever…

…nu har jag gjort det igen, det jag inte trodde jag skulle göra någonsin.

Kommer du ihåg mitt inlägg om lillebrors trickcykel, att jag köpt den begagnat. Jag säljer ju gärna det vi inte vill eller behöver mera men att köpa begagnat har jag alltid haft svårt för.

Nu har jag gjort det igen.

Lillebror har Skylanders gubbar till vårt Wii spel men gubbarna går inte att få tag på mera då de är modell liiite äldre. Genom det kommer de dåligt vidare på banorna i spelet och önskan har varit på fler gubbar. Vi har letat men som sagt det är svårt att hitta.

Iaf så kom jag i kontakt med en som skull sälja massor av gubbar. Tror han hade alla som finns iaf nästan alla. Jag hann bara med att få tag på ett 20tal gubbar, någon annan tingade de andra.

Sonen var eld o lågor när han insåg att vi skulle hämta en massa gubbar.


Några dagar senare kom det ett pling i telefonen om att de andra gubbarn fanns kvar om vi ville.

Eftersom begagnat priset är långt under halva priset på nya gubbar så slog vi till och hämtade 20 gubbar till.

Gissa om min lille kille gillar mamma massor nu när han har fått en massa spelgubbar, han kan knabbt vänta till vinterns alla inomhus timmar, så en timme om dagen spelar vi Skylanders.

Jag är förvånad över mig själv men oxå över maken som oxå bara liksom har vänt i detta begagnadköpandet.

Jaja! Man lär så länge man lever…

Kommentera

