Det tar sig sa pyromanen

Nä då! Jag leker inte med tändstickor. Jag lovar.

Jag har däremot börjat med mindre portioner med mat på tallriken och äter inom loppet av tre timmar igen.

Trotts att jag inte fått till mer än ett träningstillfälle denna vecka känns det som att jag går neråt. Jag känner mig inte lika svullen som för två tre veckor sedan.

Hoppas på helgen med mer träning. Det gäller att få till det direkt på morgonen för senare är det svårt att prioritera in det.

Med andra ord känns det som att jag har lossnat från platån som jag fastnat på när det gäller vikten.

Gött om det tar sig.

Kommentera

