Högsommar

I går var jag ledig och såååå glad jag är att det var i går och inte i dag. I dag visar sig vädret från den gråmulna och regniga sidan, i går var det VAAAAAARMT.

Jag började morgonen med möte på bussavstånd hemifrån. På vägen hem blev det lite stressigt, rena gympapasset och galet svettigt, så redan innan lunch hade jag doppat mig i poolen. Ljuvligt.

Hela eftermiddagen ägnades utomhus i trädgården och i poolen. En väninna kom förbi på kaffe. Och lillebror testade att själv fixa ihop sina skolsaker för att själv cykla hem från skolan. Ljuvligt det med, när barnen växer och klarar vissa saker själv. 

På kvällen åkte vi till storebrors skola där han hade drama uppvisning. Drama läraren kom fram till oss efteråt och berömde storebror,  

-han är fantastisk…

Jag tror det är inom musik och skådespeleri som han hittar sin framtid, skall bli kul att se.

Hoppas vädret vänder, i morgon är det freeeeeedag och en helg väntar på oss.

Kommentera

