Spegelbild ala flodhäst

Det finns speglar och så finns det speglar. Vissa gillar jag inte alls. De FLODHÄSTAR…

Förra veckan köpte jag bikini. En ny fraich för året. En standard. En ur ordinarie sortimentet. En jag haft tidigare. Orkade inte prova men köpte plomberat. Tack.

Men visst har jag ju gått ner i vikt, jaja, sen gick jag ju upp igen liiite men det gör väl inget på storleken. 

Ähmn! Det gjorde det visst.

I onsdags bytte jag bikinin. Provade för säkerhets skull.

Provhyttsspegeln var inte snäll. Jag såg ut som en flodhäst i omfång. 

Amen! Hur är det möjligt? Att speglar kan visa så olika?

Den där vikten spelar mig ett spratt just nu och jag vet inte riktig hur jag skall göra. Trotts mina försök händer det INGENTING men åt andra sidan står jag still.

Fy fabian för flodhästspeglar.

Kommentera

