Påskpynt

Jodå! Vi har Påskat lite här hemma.

 

Påsken, för mig, är inte alls det samma som Julen är för mig. Jag njuter nästan uteslutande för de lediga dagarna. Att Påskpynta och fixa Påskmat är inget för mig, men iom att man har barnen så blir det ju ändå lite grann men mest det de har skapat.

Inser att mitt Påskpynt inte alls stämmer med min inredningsstil och ibland funderar jag på att köpa något som verkligen passar, men Påsken är så kort tid så det är inte lönt.

Det nya detta året är lillebrors ljus han gjorde på scouterna och en hängandes garnkyckling.

Glad Påsk på er!

Kommentera

