Vilket ryck…

Ojdå! Vilket ryck jag fick i går efter att jag lagt ut förr inlägget. 

Fick syn på mitt extra skåp. Det där skåpet där mina kläder brukar hamna innan jag vågar göra mig av med dem. Ett suveränt skåp. Alltså! Beslutet är ju inte ett för alltid beslut. Bara att hämta om man ångrar sig.

I alla fall började jag röja i det. Hängde ut på vädring (vädringnsstället stod kvar) det som skulle sparas, sommar kläderna hade visst kommit in där. Testade badkläder. Slängde och slängde.

Nu väntar jag på mannen som kommer hem i dag, jag behöver två svarta sopsäckar, de finns i jobbebilen som inte finns hemma. Gaaaaa.

Jag fortsatte……

Tömde lite från ett skåp jag har på kontoret. Flyttade på saker. Funderar.

Kommentera

