En sak var dag…

Alltså! De som säger att de storstädar halva huset på en dag, ljuger, anser jag.

Eller är det det som är skillnaden på en kropp o knopp med välfyllda  energidepåer?

Denna vecka har jag inte lyckats med så mycket iheller. Den där att göra listan har inte direkt blivit avbockad. Trotts två extra dagars ledigt, måndag och tisdag, när lillebror var dålig, samt en vanlig fridag och två semesterdagar.

I tisdags kom vädringstället på plats i uterummet. Inget mer.

I torsdags kom mina kläder ut på vädringnsstället i uterummet. Inget mer.

I fredags städade jag ur min del av klädförvaringen. Jag stod vid vädringnsstället och sorterade ut lite av det jag inte använder, vek ihop det och la det på bordet där ute. Japp! Klart, inget mer.

I dag, lördag, hängde jag tillbaka kläderna.

Skönt att ha rensat lite men det känns som om jag hade velat tvätt allt. Tycker mina kläder luktar järn!!??

Jag orkar inte riktigt gå igenom sånt som ligger ner i korgar/tråd backar. Får se om jag orkar mer när solen och värmen har kommit, den riktiga våren.

Kommentera

