Sjuka 

Japp! Vi kör på sjuka igen. Det är lillebror som är sjuk, samma symtom som för bara några veckor sedan. 

Influensa. Kan man få det så snabbt igen och med samma symtom??

I dag har jag fått i honom lite att äta och även alvedon så huvudvärken har inte varit helt så grym och febern har vi därigenom oxå lyckats hålla nere något.

Han somnade i lagom tid i går men väckte mig mitt i natten och fick följa med mig in i stora sängen, så jag har inte sovit vidare bra i natt. Jag har mest lyssnat på hans andning och om spannen måste fram. 

Så i dag är en seg dag.

One thought on “Sjuka 

Kommentera

