Att bli lite inspirerad

På Förvaringsdrottningen kan man vara med i en hemmaröjning. Bloggen vill hjälpa läsarna att få ordning i sina hem. Ger en vägledning i hur man kan tänka.

Jag tycker inte att jag ännu har något behov av den hjälpen men det är kul att bara läsa. 

Trotts det så sätter det lite griller i huvudet på mig. När nu barnen varit sjuka har det varit en del medicinering och i dag vid matlagningen hittade jag en miljon av de där medicinskedar/koppar/sprutor, de fyllde lådan.

 

Sprutorna är bra till de riktigt små barnen – har jag inga mer. Skedarna är bra så länge man får hjälpa barnen med medicinen – får jag inte mer.

Så nu har jag rensat ut och bara sparat kopparna. Det är bra med inspiration ibland. O vad luftigt det blev i lådan.

2 thoughts on “Att bli lite inspirerad

Kommentera

