När hjärtat stannar…

…och man får lite panik.

Ja inget livshotande men onödigt att missa, för en liten tabbes skull och felmarginal på någon dag.

Jag startade min dator i dag, skulle sända ett mail därifrån. Det är sällan jag gör det nu mera, när både iPhone o iPad finns. Så mycket enklare.

Så ser jag att datorn redan sänder ett mail, undrar vad det är och letar upp info om det. 

Det var ett mail från innan jul. Bilder i en försäkringsfråga ang lillebrors olycka bland uterumsdörrarna.

Mitt hjärta stannade nästan, paniken tog tag om mig, för visst var där ett deadline datum på ärendet där det avslutas om man inte sänt in den efterfrågade informationen.

En vänlig själ på andra sidan telefonen, när jag ringde försäkringsbolaget, svarade mig med att det INTE var för sent.

Jobbigt med flera tekniska apparater som används olika i olika viktiga ärenden.

Tacksam är jag och nu vet jag varför jag inte hört något

Kommentera

