Läshörna

Lillebror fick sin läshörna…

 

Han ville ju ha en läshörna i sitt nya rum men det nya rummet får han vänta med tills han blir 10 år.
I det nya rummet skulle det finnas en hög säng, en säck (fatboy) att slänga sig på och en massa böcker. Där vill han sitta, mysa och läsa böcker. 

O jag försökte mig på att skapa något som drömmarna önskade men utan att det kostade en förmögenhet. Stolen hade vi och lampan sprang jag på för en billig peng innan jul.

Kan inte påstå att han använt sin hörna så mycket och jag ställer mig lite tvivlande till att den skulle vara mer besökt med en fatboy men kanske, det är ju lättare att ligga – slappa.

Kommentera

