Jag är skadad

Aj aj aj! Det där gjorde ont, både kroppsligt och hjärtat….

 

Alltså! Jag är inte så värst ytlig och fåfäng av mig, men jävligt irriterande med nageln. 

Det blåser/stormar ute i dag, det är öppna vyer vid företagsbrevlådan och vinden fick tag på min cykel och jag försökte mig på att rädda cykeln…..

…..slet av nageln direkt vid fingerfästet.

Det gör ONT.

Inte nog med att nageln gick av, mina medhavda frukost och lunchburkar och andra bra att ha saker rullade ur cykelkorgen från den trillande cykeln och jag fick springa runt och samlade ihop mina tillbehör. Grrrrrr

Alltså, var räddningsaktionen helt onödig, lika så blodvite och nagelförlusten.

Kanske kan jag övertyga maken om att han får fixa maten i kväll, kan ju aldrig vara bra att jag får smuts i såret, så kommer det kanske något gott ur det hela 😉

Kommentera

