Lille julafton

I dag är det lille julafton och vi har en avslappnad dag i dag.

Barnen skrotar runt, har datat/paddat, spelat spel. Vi äter gott.

Julskinkan skall bara griljeras, nötterna är skollade och allt känns så behagligt färdigt.

Jag pysslar med det sista paketet, årets bilder på barnen till mormor.

I kväll blir det uppesittar kväll med Bingolotto, den enda gången på året som vi spelar bingo, vi skall dricka glögg och äta gott.

 

Så nu vill jag passa på att önska er en God Jul med massor av mys med nära och kära. 

Jag tror jag tar en två dagar ledigt från bloggen och bara ÄR med min familj. 
God Jul på er.

One thought on “Lille julafton

  1. Låter som ni hade en mysig uppesittarkväll! Vann ni något? Spelade med sonen, vann inget men vi var lika glada för det 🙂 Önskar er en fin fortsättning på julen och att all halsfluss är borta!

Kommentera

