Julklappar 

I onsdags, min lediga dag, shoppade jag de sista julklapparna, nästan.

När jag kom hem hade jag en eftermiddag för mig själv, kaffe, levande ljus, julmusik och paketinslagning.

Alla de köpta paketen är inslagna. Ni anar inte hur ljuvligt det känns. Slippa sitta på uppesittarkvällen och vänta på att barnen skall somna för att paketen skall bli inslagna.

Helt ljuvligt.

I dag skall jag kolla om sista gåvan är färdig för avhämtning.

Vill önska er en underbar och mysig 4e advent.

Kommentera

