En längtan om smått

Japp! Jag har fått en otrolig längtan och sug efter smått igen. Någon liten att gosa med, ta hand om, vara behövd…

Jag tror jag har en make med samma känsla. Han vill nog oxå. Jag är helt säker på att han vrålar jaaaaa  om jag seriöst påpekar min önskan.

Han berättade för mig om dagen, på hans arbete. Han lägger ju golv oxå, hemma hos folk. I dag hade han varit hemma hos någon med smått och hur mycket han än tycker om det där lilla så hade han avböjt att titta.

Han vet att suget blir så STORT.

2 thoughts on “En längtan om smått

  1. Här njuter jag av nära å käras små, mitt sug är botat, på sin höjd så är det en hundvalp jag vill ha känner jag ;-P Fast nog var det vemodigt att fira lucia för sista gången på förskolan i dag… så joo lite sug ;-P KRAM!

  2. Åhh minsann?! då kanske vi får läsa såna nyheter i början av nästa år? 🙂
    Själv är jag både singel o för gammal (43) så för min del har bebisfabriken slagit igen för gott.

Kommentera

