Kissnödig så kissnödig 

Alltså! Blir det så när man bli gammal eller medelålders eller så där lagom mogen ålders?

Jag tycker jag kan springa på toa hela tiden. Det konstiga är att det kommer en del men kanske inte så där jättemycket som tidigare år.

Springer alltid på toa innan vi skall iväg på något och när vi kommer fram brukar jag vilja leta upp toa igen. Glömmer jag att gå och kommer på att jag glömt, ja då blir jag riktigt kissnödig. Kanske mer i huvudet än i blåsan men det smittar  ju och snart står jag med benen i kors. 

Åt andrasidan vet jag att jag dricker betydligt mycket mera i dag än förr, i alla fall om dagarna. För drack jag mycket kaffe på kvällarna och det tryckte ju på rätt bra.

Tur man har två toaletter…alltid någon ledig.

Kommentera

