Brons hajen och tankar 

I går var vi på skolmötet, tankar och känslor tar över mig helt, både innan och efter. Klarar inte riktigt av att få till så mycket och framför allt inte någon bra text till bloggen.

Onsdagen var min lediga dag och lillebror skulle på simskola. Han är ju inte jätte intresserad, gör det för att jag säger att han skall men är väldigt lycklig och stolt över sig själv när han går därifrån med ett märke i handen.

Alltså, han simmade 100 meter. Det blev stopp på några sekunder, vi räknade till tio, vid var kortända. Han behövde någon som var  sidan om i vattnet och som pushade honom HELA TIDEN, men han simmade. Det gäller att simma simma simma simma för att hitta simflytet.

Så kanske var det rätt kanske inte men han fick ett märke och jag hade pengar med mig.

 

Lycka. 

Kommentera

