Huvudvärk 

Ett av mina tänkta måsten för dagen, var att testa mina nya linser som jag hämtade ut i veckan.

 

Tant, ser ju som en kratta, både på långt håll och nära håll.

Väldigt enerverande och jag har ganska svårt att acceptera att man skall se så dåligt i min ålder, inte en dag över 20….

Så jag skulle prova något nytt. Den ena linsen för långt seende och den andre linsen för nära seende. Hur nu detta skall fungera?

Men jag vaknade med huvudvärk som blir lite värre och värre. Alltså har jag inte vågat mig på att sätta in linserna  i ögonen och testa.
Jag hoppas på att det snart går över.

Kommentera

