Väntar på att få gå och lägga mig.

Jo! det är sant. Klockan är 21, det är fredagskväll och jag bara längtar tills jag får lägga huvudet på huvudkudden. Jag har redan sovit 20 minuter i dag, innan jag hämtade lillebror, då passade jag på o knoppa  en stund.

Just nu är det lillebror och jag här hemma. Vi går båda våra nätpromenader, han på youtube och  maincraft och jag bland era bloggar.

Storebror, drog iväg på halloween disco och kommer inte hem förrän i natt. Han är tretton år och är på disco mellan kl 20.30 – 23.00. Det känns som senaste laget eller är jag gammelmodig?

Mannen har dragit i väg som busschafför till Tyskland så honom har jag ingen nytta utav.

Alltså! Den här tröttheten är förlamande. En veckas semester nu hoppas jag skall göra underverk.

Ha en trevlig helg.

Kommentera

