Mun- och fotmålarna

I förra veckan fick jag ett adresserat kuvert till mig från Mun och fotmålarna. I kuvertet låg det några vackra Julkort med tillhörande kuvert, några Julklappsadresslappar OCH ett inbetalningskort där jag själv kunde fylla i beloppet.

 

De är jättefina och det är helt fantastiskt vad dessa konstnärer är duktiga på att rita/måla och då med munnen eller med fötterna. Jag skulle ju inte klara av att rita en sträckgubbe ens.

…men det är inte jag, det är inte min still på korten, det är inte min still längre att sända julkort och det är absolut inte min stil att så här ge pengar, att stödja…

Men så tänkte jag, att kanske är DU intresserad och då ville jag ge dig länken till deras hemsida.

2 thoughts on “Mun- och fotmålarna

Kommentera

