Att köpa större…

…storlek i byxor.

Det är ju inte precis någon hemlighet att jag gått upp nästan 5kg i vikt, det har jag ju uppdaterat på viktsidan.

Om man då är snabb på huvudräkning kan man snabbt konstatera att jag måste gått upp en klädstorlek i omfång eftersom jag gick ner 10kg och 2storlekar när jag väl gick ner.

Alltså var det dax att förnya i garderoben…..UPPÅT….inte så trevligt men väldigt skönt med passande byxor.

Jag jobbar på med mitt gåband och några övningar men helgerna är sorgliga. Även om jag lyckades få till två träningsdagarna till sedan jag senast skrev här så är godiset och de stora portionerna med god mat rena förstörarna.

Det känns lite tröstlöst…

Kommentera

