Snabba puckar

I går rasslade det till i makens telefon, fyra sms om att passen som vi fixade i måndags var färdiga att hämta.

Likabra att hämta dem med en gång men min lugna torsdagskväll som jag tänkt använda till gåbandet och mig själv fick liksom VINGAR. Fanns inte utrymme.

Kommer nog inte klara av att avsätta vissa dagar i veckan för träning. Alltid något som stör någon/några gånger i veckan. Att försöka kräva av resten av familjen att acceptera min träning blir svårt. 

Jag vet inte hur andra får till det. Att träna sent på kvällen är inte min melodi, vill inte VAKNA till liv kl21 på kvällen, då vill jag ta det lugnt, varva ner. Jag är inte heller sugen att träna på morgonen.

Jaja! Då blir det som det blir. Kanske får jag till en två tre gånger nu i helgen och så känns det bra igen.

Det är fredag igen. Veckorna går fort.

Trevlig helg på er.

Kommentera

