Julen 2015

Har du börjat tänka Jul 2015?

Jag är ju inte den som ändrar på Julpyntet från år till år utan jag kör på samma. 

Tråkigt kanske men väldigt enkelt.

Däremot var vi i går och handlade den första Julklappen och jag hoppas maken hittar julklapp nr 2 i dag.

Trotts att jag börjar redan nu så kommer vi att leta de sista klapparna dagarna innan julafton.

Det brukar vara så.

One thought on “Julen 2015

  1. Här tänker jag minsann på julen, dock inte köpt en enda julklapp än vilket är sent för att vara mig, brukar smygstarta i juni/juli med det….

Kommentera

