Inte lika mycket energi

Inte lika mycket energi i går som i förrgår.

Nä igår var jag inte alls sugen på något men tog mig i kragen och började olja på de sista tre pallarna. Det är liksom lika bra att bli färdig. Projektet måste ju strykas.

När väl pallarna var oljade från ena hållet passade jag på att ta en tupplur när de torkade i solen. Vaknade av att maken kom hem och väckte mig. Glad var jag att han hade tagit på sig att fixa fredagsmaten, den sista energin tog jag till att vända pallarna om och olja det sista.

Vilken lycka att kunna gå in till att göra listan och stryka den punkten. Jaaaaa!

Tyvärr har jag ingen bild på färdigt projekt, då de måste torka innan jag kan lägga på dynor, dessutom regnar det rätt bra här hos oss.

Sen hade vi en mysig fredagskväll i soffan.

Kommentera

