Energikick

Jag vet inte vart jag har fått denna energi ifrån men det är väl bara att följa med…

  
Igår när jag kom hem och sen hade hämtat lillebror från fritids startade jag gräsklipparen, en fröjd nu när den är servad, klippte gräset och blev rysligt irriterad på kanten vid häcken.

  
Blev galet nöjd med min nya fina gräskant.

Fortsatte inne i friggeboden, drog ut endel av det som stod på golvet, sopade, sorterade och satte in igen.

Tjusigt värre men framför allt kommer man in, behöver inte hoppa över en massa och balansera på ett ben där mellan allt bråte.

 

Blev himla nöjd med dagen arbete. 

Kommentera

