Jordgubbar på nytt vis

Min kropp har börjat svälla, vikten är den samma som det varit ett längre tag men jag tror det blivet en del fett på kroppen. Byxorna sitter lite för tight  och det är lite obekvämt.

Jag giter dåligt med att träna, orkar inte, känner inte för det.

Dessutom är godis gott, mat äts i förstora portioner.

Det är ingen bra kombination, måste få ner portionsstorlekarna lite. I går valde jag att äta jordgubbarna på nytt sätt…

 

…utan socker och vispgrädde.

Helt ok, men helt ärligt är det ju godare med både socker och grädde till. 
Till hösten måste jag komma igång igen med någon träning igen.

Kommentera

