Sommarväder och bra deal

Tack underbara vädergudarna som gav oss sommarväder i dag. Jag har varit ute hela dagen, klädd i linne men tidvis även i bara bikinitopp. Ljuvligt.

Vi har en bra deal, jag och maken, när vi kommer hem med husvagnen. Vi hjälps åt att tömma husvagnen, han fixar sen husvagnen invändigt och utvändigt medan jag fixar hemmet med undanröjning och tvättning av kläder mm.

Undanröjningen fixade jag igår när vi kom hem. Tvätten klara sig själv. Och då det var ljuvligt sommarväder i dag tog jag på mig minimalt med kläder och började klippa trädgårdshäcken. 

  
Började även att jobba på min att göra lista… Eftersom vi måste iväg med en massa häckklipp med hjälp av släpet slängde ja på en massa överbliven trädgårdsplattor som bara samlat sniglar de senaste åren. Dock måste vi ta en runda till då det var för mycket för en runda viktmässigt för släpet. Men på G….

Jag har redan börjat få ont i mina armar så jag är lite orolig för morgondagen men det är väl bara att hugga i och kämpa, det motverkar kanske träningsvärken. 

Jag ville ju ha lite vardagsmotion i mitt liv, det fick jag ju här.

I alla fall så önskar jag av hela mitt hjärta lika fint sommarväder i morgon som vi hade i dag.

Kommentera

