Semester

Jaha! Då var vi hemma igen efter en mini semester…

Det där med husvagn är inte längre min grej, tror jag. Det är trångt. Det är inte hemma. Det är mera svårplanerat.

Men framför allt så klarar jag inte av att vara på så trångt utrymme med store sonen. När vi inte delar samma åsikt behöver jag komma ifrån och det går inte på så trångt utrymme.

Nu skall jag jobba någon vecka här för att lite senare ha ytterligare några veckor ledigt. Om det blir som jag vill så blir det INTE husvagnen då.

Så skönt att vara hemma igen.

Kommentera

