Årets sommarväder 

Alltså….det är kallt, vart har vårt sommarväder tagit vägen?

Att vara ute i trädgården och fixa o trixa i korta byxor…

 

…funkar inte.

Så i lördags när vi letade efter cykel till sonen passade jag på att köpa långa byxor till att ha på i trädgården.

 

Ville väll fortsatt på rosa men de fanns bara i tjockt material och det var lite för mycket för mig. Jag valde lila byxor.

Vant plockade jag till mig storlek 40 o 42 men tänkte till, så ett par 38 åkte oxå med. Började på 40 sen 38 och frågade maken om de skulle vara så vida och långa nertill.

-men du! Prova en storlek mindre.

-?????!!!????!!!

Storlek 36 satt som gjorda för mig, även när jag satte mig ner på huk.

Gissa om DET gjorde min dag.

Kommentera

