Försäkringskassan

Blev väldigt förvånad i går. Jag hade totalt glömt att anmäla vab till försäkringskassan förra veckan när lillebror var sjuk, så det gjordes i gårkväll.

Stängde datorn, gick ut i köket med barnen för kvällsmackan. När vi satt där plingade det till i min telefon. Meddelande om att de mottagit min anmälan men oxå ett beslut.

Så snabbt går det ju inte med beslut, så jag valde att starta min dator, gå in på mina sidor. Säkert något fel, något jag missat bara.

Men, nä då! Där stod klart och tydligt vad jag skulle få i ersättning.

Det tog alltså inte längre tid än 30 min att få ett beslut!

Imponerande av försäkringskassan.

Kommentera

