Latemansdag

Fredag morgon fick jag nys om att kyrkan här skulle ha biovisning. Ett överkomligt biopris och vi hade en förmiddag ledig.

Hem, lunchade och så en slappe stund i solen, gräsklippning, duschen och så iväg för en Kranius Sakral behandling.

Det där med Kranius Sakral och många andra behandlingar, ja jag vet inte riktigt, gör det någon verkan? Har provat några olika, kanske inte för något specifikt men aldrig riktigt känt av att det skulle hjälpa.

Den här behandlingen fick jag för att utföraren ville göra en studie på några stycken, så jag hade ju absolut inget att förlora. I går var alltså tredje ggr för mig och jag hade faktiskt en liten konstig känsla. När jag blir stressad kan jag få lite influensa symtom, kan man få när man är sköldpadda och detta fick jag lite smått i går under behandlingen och under kvällen.

Kommentera

