Valborg

Ljuvliga arbetsdag före röd dag, dvs halv arbetsdag. Klockan 12.00 stängde jag datorn och samlade ihop mina saker och cyklade hem.

Fixade min lunch, satte igång kaffekokaren och påbörjade veckostädningen och tvättandet.

En mysig och avslappnade stund i soffan innan jag drog iväg och testade något nytt. Kraniussakral behandling. En stund i nuet. Avslappning. Tänkte testa det för mitt stressade inre.

Matlagning eller närmare sagt uppvärmning av gårdagens rester, skönt när det är lite stressigt. 

Storebror skulle bli färdig för scouternas evenemang, starta valborgsbålet. Vi andra mötte upp lite senare.

 

 Fick alltså gjort en hel del igår.

Kommentera

